3 iulie 2009

Perceptia lui "dincolo"


Doi embrion
i, frati gemeni, discutau aprins in pantecul mamei:
- Auzi, oare exista viata dupa Nastere?
- Nu stiu. Nu s-a intors nimeni de dincolo sa ne spuna!
- Ai dreptate... Am auzit tot felul de povesti, cum ca ne-am hrani singuri cu gura, ca am merge pe picioarele noastre...
- Ce tampenie! De ce sa te hranesti cu gura si sa mergi pe picioare!? Noi ne hranim prin buric!... Iar picioarele... de ce le-am folosi?! Sa mergem unde?! Noi inotam si, uite, capatul bazinului e chiar acolo!
- Da, acum. Dar cica exista o fiinta suprema, numita MAMA, care te invata cum sa faci toate astea...
- Da, da... Si tu chiar crezi ca exista chestia asta suprema, numita MAMA?! MAMA nu exista...

Concluzie: conteaza intotdeauna de care parte (a cordonului ombilical) te afli :)...

2 iulie 2009

Biertan si Targul de Cai de la Dumbraveni (fotografii)

Iata cateva imagini realizate in cadrul Photoraidului incheiat cu cateva saptamani in urma, la Biertan si la Targul de Cai de la Dumbraveni. Evenimentul a fost organizat de Mihai Dragomir/ Asociatia Mioritics, iar fotografiile apartin lui Mihai si altor cativa fotografi (amatori), participanti la Photoraid. Publicarea lor pe acest blog s-a facut cu ingaduinta lui Mihai, caruia ii multumesc!
Pentru mai multe detalii: www.photoraid.dordeduca.ro, www.biserici-fortificate.com









Good Homes, iulie - august/ Biertan, jurnal de vacanta

Dragilor, imi face o deosebita placere sa va anunt aparitia celui de-al treilea numar consecutiv al serialului "SOS, Salvati cetatile sasesti!", publicat in revista Good Homes.
Aceasta editie de vacanta (numar dublu/ iulie - august) cuprinde patru pagini dedicate celebrei cetati sasesti de la Biertan, inregistrata in Patrimoniul Universal UNESCO: Biertan, jurnal de vacanta. In interiorul materialului, regasiti povesti de suflet, legende si informatii utile despre Biertan si imprejurimile sale - o locatie ideala pentru vacanta voastra de vara. Totodata, puteti citi mai multe despre noua actiune de GeoCaching organizata zilele acestea la Sighisoara, despre Targul de Cai de la Dumbraveni sau despre Casa Dornroschen...

Daca alegeti Biertan ca destinatie de vacanta, veti trai experiente inedite alaturi de perechea voastra (locul are o incarcatura energetica spectaculoasa, simtita pe propria mea piele!), veti admira imprejurimile, veti vorbi cu oameni incredibili si veti putea realiza fotografii spectaculoase, de album (in cadrul taberelor de fotografie organizate de Mioritics). Merita!
Materialul este realizat de aceeasi echipa: Ioana Hodoiu, Mihai Dragomir si subsemnata.

1 iulie 2009

Marketing direct: Draga mamica, felicitari pentru minunatul eveniment!

Zgomotul interfonului m-a trezit din reverie. "Doamna Munteanu?... Buna ziua, de la firma de curierat va deranjez! Am un colet pentru dumneavoastra de la Pampers. Pot urca?" ...
In doua minute, un curier zambitor, in tricou rosu, se indrepta cu pasi mari spre usa apartamentului meu, ducand in mana dreapta un pachet impachetat in plastic. "Ce mai faceti, cand nasteti?... Ahaaaaa, o sa fie racusor?! Mai bine, eu am o leuta acasa, care face ce vrea cu mine...", imi dezvalui curierul zambind larg si, dupa semnaturile de rigoare, ma saluta respectuos si se retrase pe drumul pe care venise.

... Tineam in maini un pachet de dimensiuni medii, pe care scria: "Draga mamica, felicitari pentru minunatul eveniment!". Am deschis curioasa pachetul si nu mica mi-a fost uimirea sa constat ca am primit un cadou Pampers pentru... bebelusul meu. Este vorba despre un pachet de scutece New Baby si un Ghid al Atingerii - cum sa-ti rasfeti bebelusul nou-nascut, cum sa-l mangai, sa-l alinti... Totul era prezentat intr-o forma optimista, familiara, calda...

Cadoul neasteptat m-a facut sa-mi dea lacrimile. Brusc, am constientizat ca sunt foarte aproape de a finaliza cel mai important "proiect" al meu: aducerea pe lume a bebelusului mult-asteptat, a fiintei pe care ne-am dorit-o atat! Nimic in lume nu se poate compara cu aceasta! Instinctiv, am dus mana la burtica, iar bebe mi-a multumit, dand cu piciorusul :).

Recunosc ca gestul de marketing al celor de la Procter & Gamble/ divizia Pampers m-a surprins nu doar ca viitoare mamica, ci si ca specialist in comunicare. Totul mi s-a parut extrem de firesc, de simplu, de natural, ca vizita unui prieten care, avand un minut-doua libere, a trecut pe la tine sa-ti impartaseasca emotiile ultimelor saptamani de sarcina. Felicitari colegilor (de breasla) de la P&G, care au reusit sa-mi transforme bebele in client fidel Pampers, inainte chiar de a se naste! Sincer, putine actiuni de marketing direct m-ar fi putut impresiona asa. Sa reusesti sa folosesti in favoarea brandului pe care il reprezinti emotiile incredibile prin care trece o femeie in perioada sarcinii denota mult research si atentie la detalii. Bravo voua!

PS: va reamintesc totodata randurile pe care le-am scris la inceputul lunii aprilie, despre marketing-ul online si www.pampers.ro. Ei bine, actiunea de direct marketing apartinand aceluiasi brand mi se pare cel putin la fel de reusita. Este parerea unui profesionist, emisa de... o mamica in devenire. Wow!