1 iulie 2009

Marketing direct: Draga mamica, felicitari pentru minunatul eveniment!

Zgomotul interfonului m-a trezit din reverie. "Doamna Munteanu?... Buna ziua, de la firma de curierat va deranjez! Am un colet pentru dumneavoastra de la Pampers. Pot urca?" ...
In doua minute, un curier zambitor, in tricou rosu, se indrepta cu pasi mari spre usa apartamentului meu, ducand in mana dreapta un pachet impachetat in plastic. "Ce mai faceti, cand nasteti?... Ahaaaaa, o sa fie racusor?! Mai bine, eu am o leuta acasa, care face ce vrea cu mine...", imi dezvalui curierul zambind larg si, dupa semnaturile de rigoare, ma saluta respectuos si se retrase pe drumul pe care venise.

... Tineam in maini un pachet de dimensiuni medii, pe care scria: "Draga mamica, felicitari pentru minunatul eveniment!". Am deschis curioasa pachetul si nu mica mi-a fost uimirea sa constat ca am primit un cadou Pampers pentru... bebelusul meu. Este vorba despre un pachet de scutece New Baby si un Ghid al Atingerii - cum sa-ti rasfeti bebelusul nou-nascut, cum sa-l mangai, sa-l alinti... Totul era prezentat intr-o forma optimista, familiara, calda...

Cadoul neasteptat m-a facut sa-mi dea lacrimile. Brusc, am constientizat ca sunt foarte aproape de a finaliza cel mai important "proiect" al meu: aducerea pe lume a bebelusului mult-asteptat, a fiintei pe care ne-am dorit-o atat! Nimic in lume nu se poate compara cu aceasta! Instinctiv, am dus mana la burtica, iar bebe mi-a multumit, dand cu piciorusul :).

Recunosc ca gestul de marketing al celor de la Procter & Gamble/ divizia Pampers m-a surprins nu doar ca viitoare mamica, ci si ca specialist in comunicare. Totul mi s-a parut extrem de firesc, de simplu, de natural, ca vizita unui prieten care, avand un minut-doua libere, a trecut pe la tine sa-ti impartaseasca emotiile ultimelor saptamani de sarcina. Felicitari colegilor (de breasla) de la P&G, care au reusit sa-mi transforme bebele in client fidel Pampers, inainte chiar de a se naste! Sincer, putine actiuni de marketing direct m-ar fi putut impresiona asa. Sa reusesti sa folosesti in favoarea brandului pe care il reprezinti emotiile incredibile prin care trece o femeie in perioada sarcinii denota mult research si atentie la detalii. Bravo voua!

PS: va reamintesc totodata randurile pe care le-am scris la inceputul lunii aprilie, despre marketing-ul online si www.pampers.ro. Ei bine, actiunea de direct marketing apartinand aceluiasi brand mi se pare cel putin la fel de reusita. Este parerea unui profesionist, emisa de... o mamica in devenire. Wow!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu